ännu en måndag..

tjuhue
tänkte uppdatera lite nurå. igår var det ju alla hjärtans dag. tänker inte skriva mer än att jag fick en liten överraskning på morgonen : någon hade lagt ett paket gelehjärtan, en ros och en gullig lapp. men jag tror jag vet vem det är.. thaha :)
köpte ett par underbara skor igår också.. bilder kommer när jag sitter vid mammas data.

just nu sitter jag med melindas laptop och pluggar francaaaais.. har diagnos imorgon. och så matteprov på onsdag. och så engelska prov nästa vecka. yeey..

pappa ringde verkstan och dom sa att laptopen förmoodligen inte går att laga. vill ha en ny nuuuuu!


YMAS har spelat in sin musikvideo idag, har kollat Josh's Twitter typ 79 gånger i minuten. Ja som jag skrev, jag gissar att det är videon till Stay With Me dom spelar in, men det kan vara Hard To Swallow också.

nej nu ska jag fortsätta plugga och svara på lite kommentarer
puss!

♥ Era Söta Kommentarer♥
Postat av: Anonym

tar du kort med min webcam? -___O

2010-02-15 @ 20:55:01
Postat av: anonym

vem var det som lämnade presenten?

2010-02-16 @ 21:54:49
Postat av: factory coach outlet

Hi, you really wrote a great article with great pictures ;-). I hope to write soon more will similarly good blog posts.

2011-03-23 @ 09:37:42
URL: http://www.factorycoachoutlets.com/blog/

♥Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

Mejl: (visas bara för mig)

Blogg:

♥Text♥:

Trackback
RSS 2.0