Bieber List

Här är en liten lista om Justin Bieber. Kopiera gärna och sätt in på era bloggar.

Justin Bieber
Favorit låt: One Time måste jag säga.
Varför?: För att det var den första Justin låten jag hörde 
Favorit bild:
olika hela tiden men just nu den här:

Favorit youtube klipp:
 

Favorit intervju:

One less lonley girl/One time: men... BÅDA<3
Hans twitter eller FB? Twitter!
 Varför? där skriver han oftare plus att jag har den som homepage
Hur många gånger om dan spanar du in den? Varje gång jag tar upp internet?
Hur många timmar spenderar du för att kolla på Justin? antagligen lite för mycket..

Vill du helst

Vara hans vän eller flickvän? you're kidding me? flickvän!
Varför? alltså.. kolla på honom bara?!
Se han uppträda eller prata med honom? Prata med honom såklart!
Vara med honom en dag eller att han sjunger privat för bara dig: Vara med honom en hel dag, vore jättemysigt :)

♥ Era Söta Kommentarer♥

♥Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

Mejl: (visas bara för mig)

Blogg:

♥Text♥:

Trackback
RSS 2.0