mes souvenirs d'ecole

har inte bloggat på hela helgen!
vart lite social, haha..
i lördags sov jag hos Emelie. vi kolla melodifestivalen, dansade/hoppade runt och låg och snackade i tiimmar.. haha vilken kväll! (natt). bääästavään <33

sen igår hade jag Street Dance. det gick jättebra! den här dansen kommer bli jättekul! låten vi ska ha det här året är Transform ya med Chris Brown.

okej så anledningen till att jag inte bloggat idag är att jag hällde upp ett glas juice och satte mig vid datan.. satte på Underdog och skulle höja.. och så lyckades jag ju såklart välta juiceglaset över Laptopen. RIP MIN ROSA DELL INSPIRON! den är stendöd... den här gången hade jag ialla fall räddat alla bilder och videor!

och en till grej! idag har jag möblerat om! bilder kommer.. någon gång..
nu ska jag plugga French! see ya!
pussss

hahahahhahahah bäst ju, från New Moon, "What a marsmallow.."

(har inte så många bilder här på mammas data så det fick bli den hahahah)

♥ Era Söta Kommentarer♥
Postat av: anna

jag hittade just din blogg... Tänkte bara kommentera för jag ska också åka till Kalifornien med EF i sommar. :) vi ses där!

2010-02-08 @ 19:51:32
Postat av: Bästavän

PLUTTAAAN, DU ÄR BÄSTTTTT ! <3

2010-02-09 @ 20:33:21
Postat av: C a s s i e

han e så söööt när han säger what a marsmallow! <3

2010-02-09 @ 21:23:23
URL: http://sweetfrog.blogg.se/

♥Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

Mejl: (visas bara för mig)

Blogg:

♥Text♥:

Trackback
RSS 2.0