opposites always attract

tänkte att det var dax för en riiktig update.

idag var det ju skola (no shit. händer ju inte varje dag!) och på hemkunskapen var det kaos. vi skulle laga äcklig vegetarisk falafel grej? killarna brände klyftpotatisen. och sen när vi slutade frågade vi vikarien om vi fick stanna och göra chokladbollar och det fick vi! haha!
fast dom blev lite konstiga. lite för mycket kakao, hahah.

egentligen skulle jag, malin och jenny till stan efteråt men vi höll på att somna efter NOn så vi pallade inte. sen har jag mest suttit vid datan, hållt på med en ny design som förmodligen kommer upp när jag fått nya datan.



hahha älskar att ta cam bilder (sitter i sovtshirten).. fråga mig inte varför jag har olika tshirtar på bilderna.. eller varför jag håller i luggen.. ^.^

och imorgon efter skolan ska jag fika med emelie och anmol och några andra. och sen på lördag ska emelie hit och vi ska ha bästiskväll igen, haha älsk på det<3

♥ Era Söta Kommentarer♥
Postat av: Towe

Din syrra (shakeiit.blogg.se) är jättelik dig :)

2010-02-20 @ 21:37:24
URL: http://vitmilkshake.blogg.se/

♥Kommentera här♥

Namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

Mejl: (visas bara för mig)

Blogg:

♥Text♥:

Trackback
RSS 2.0